tisdag 29 oktober 2013

2 olika kjolar från igår

Igår åkte jag in till banken med Nom-stuff och passade på att gå in till Ginatricot och New Yorker, då köpte jag två kjolar. En grön och en grå, har redan en enkel svart så ville ha något annat än det. Dom är riktigt snygga och, speciellt den gröna, sitter fantastiskt över rumpan haha. Den gråa kjolen är liksom lite tjockare vilket är jätte bra nu till vintern men den kan bli lite varm och man kan råka blåtta trosorna ganska lätt pågrund av den v formade öppningen framtill på den. Så tights är ett måste, den gröna kan man ha både utan och mer dock, där är bara färgern lite svårare att matcha, men det funkar alltid med det säkra, en vit, svart eller grå topp exempelvis.

Men såhär ser dom iallafall ut, känner mi riktigt nöjd med båda men av helt olika anledningar. Den gråa för modellen och färgen, den gröna för passformen och den smickrande formen den ger rumpan. Plus älskar jag att ha lite färg på mig och itne bara gå i svart så det här leder mig lite längre fram iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar