torsdag 10 oktober 2013

50 tals inspirerat

Efter en lång dag så känner jag att jag bara vill sova, lägger mig tidigt i kväll. Men så fort jag kom hem så hittade jag en bild på datan som bara tog mig tillbaka till balen i 9:an, så tänkte lägga upp 3 bilder från balen, och något som gjorde det så speciellt var att jag och min dejt, Erik, hade 50 tals tema med kläder och hår och sådant, så jag tänkte lägga upp tre stycken klänningar som är en kombination av trendiga och samtidigt inspirerar och påminner om 50 talet, alla tre klänningar är från Nelly och är sjukt snygga.

Varför inte göra en gammal stil ung igen? Eller i alla fall friska upp den och göra den modern med accessoarer eller varför inte bara ha en hint av 50 tal, i hår, smink eller accessoarer? Så här har jag några förslag på hur man kan ha något 50 tals inspirerat idag utan att vara uråldrig eller tråkig. Allt ifrån enkelt till att det sitter i färgen och detaljerat med en ner tonad färg, eller varför inte en kombination ;)





Hoppas ni känner er lite inspirerade med klänningarna och bilder från balen bredvid för att ge det lite känsla :) xxx Gabbe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar