tisdag 29 oktober 2013

Beställning och paket på väg

Har sovit rätt kast dom senaste dagarna, är helt slut.. Idag kommer jag antagligen få mitt paket, yay, haha trodde jag skulle fått det igår, snacka om besvikelse när man såg en tom brevlåda. Men jag fick ett mail igår och jag brukar alltid få ett extra mail dagen innan paketet kommer så jag är positiv!

Jag har ju inte bara beställt paket från Nelly, som ni ser i inlägget under och vad jag beställt därifrån, jag har också beställt ett paket från Missme, hoppas att det kommer idag det med. Jag beställde ju en skinnjacka därifrån, en mörkröd



Men med tanke på hur nöjd jag blev över jackan så bestämde jag mig för att även beställa den blå, haha, men den är verkligen galet snygg jätte bekväm och materialet känns riktigt bra. Om det inte varit för att jag redan har en svart skinnjacka hade jag beställt den i svart också. Håller i allafall tummarna över att jag får båda paketen idag, annars lär den kommer i morgon. Gör självklart ett inlägg med bilder av produkterna och betyg sätter sakta men säkert allt.



Det är alltså jackan i mitten som jag har beställt, den röda har jag redan. Ah längtar tills jag får den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar