torsdag 31 oktober 2013

En liggande bild i mappen


Hittade en bild från fotograferingen i början av hösten, tänkte att jag lika gärna kunde lägga upp den, why not haha! Idag har jag och Nom-stuff jobbat som galningar på rummet och vi har gjort det första lagret med färg, nästa lager blir i morgon!

Efter att ha arbetat hela dagen och varit upptagen konstant så har jag tyvärr itne hunnit blogga tidigare med tanke på att vi startade redan runt 8 tiden. Så jag gav katterna mat och gjorde en snabb frukost sen var det bara att starta. Jag tog en paus runt lunch och åt min matlåda med färsk pasta och spenat, farligt gott! Och passade på att ta hand om tvätten också. Föresten så har jag ju beställt jackan från Missme, den blåa skinnjackan, och eftersom den fortfarande inte kommit så mailade jag dom och kollade min order. Och haha, inte konstigt att den inte kommit eftersom att jag råkat skriva min mailadress istället för min bostads adress. Jag måste varit riktigt snurrig. I vilketfall som helst så mailade jag dom och berättade det och de svarade att paketet fanns att hämta någonstans och att jag skulle kolla på postens hemsida för att söka upp paketet. Nu har jag hittat paketet och åker in och hämtar det i morgon bitti. Riktigt lättad men samtidigt stressad, jag vet inte hur länge den har varit där så jag hoppas att dom inte skickar tillbaka den.. samt att jag inte har fått någon kod till att få tillåtelse att hämta ut den, så det blir väldigt intressant hur det går imorgon och om jag i huvudtaget får paketet. Håller tummarna! Blir inte roligt om det skickas tillbaka och jag måste beställa igen. Föresten så såg jag att min storlek på jackan var slut så ja, jag är riktigt nervös. Men det lär nog gå bra om jag förklarar allt och visar Legg.

Föresten så var jag med Julius igår och gick runt i stan, var bl a i gallerian och köpte en liten julklapp till min lilla kisse. På hemvägen passade jag också på att hämta ut mitt paket från Nelly, riktigt tungt paket! Men gud vad jag längtat efter det, var verkligen på tiden haha. Lägger upp ett inlägg med bilder på grejerna jag köpte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar