fredag 25 oktober 2013

Friday night Nelly outfit


Jag började med en färgklick med en rosa böljande topp som är sjukt snygg på en ute kväll men funkar också att 'dress down' till vardagen och dag tid. Till det valde jag ett par tighta men smickrande byxor som är lätta att röra sig i i snygg mörk blå färg. Ihop med den rosa toppen ville jag ha en vit tunn jacka som ger lite ljus i outfiten. Skorna är enkla svarta skor med öppen fot och snygg guld detalj bak på klacken. Miss manga mascara passar perfekt till kvällens outfit då de ger en extrem volym vilket alltid är snyggt på en ute kväll. Ett silvrigt enkelt armband som accessoar. Därtill valde jag ett lätt rosa läppstift som är närmare hudfärgat men ger en lite fylligare känsla. Tillsist valde jag ett rosa nagellack som funkar ihop med den rosa toppen. Länkar till kläderna finns under bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar