tisdag 8 oktober 2013

Im The Nellyholic

I'm The Nellyholic!
För några veckor sedan startade Nelly.com en tävling där man skulle lägga upp en bild som skulle bevisa att man var en nellyholic. Så jag beställde ett antal plagg från nelly, eller rättare sagt 3 klänningar och 2 par skor, i paketet fick jag ett klistermärke med texten "I'm A #Nellyholic". Då fick jag en idé om att ta ett foto på mig själv med allt jg köpt från Nelly, så jag fixade hår, smink, bytte mellan 4 olika outfits och tog ett antal bilder på mig sittandes på golvet med alla mina skor och kläder med tomma skokartonger och påsar från Nelly runt mig. Tillsist redigerade jag en bild och la upp den på min instagram, Gabbesketch, och blev nominerad till de top 3 som tävlade om att bli den ultimata Nellyholicen. Det stod mellan mig och två andra tjejer och efter bara några minuter ramlade alla gillningar fram och bombade min mobil. Det blev fullt med kommentarer om vem som gillade vem bäst, att det var dåliga bidrag och allt möjligt. En dag senare får jag en kommentar på min bild på min instagram där Nellys egen sida skrivit på min bild att jag var vinnaren och fick titeln The Nellyholic! Då blev bestämde jag mig. Jag skulle fokusera min instagram sida på att fokusera på kläder, mode, outfits, nelly m.m. och som pluss i kanten äntligen påbörja mitt bloggande, men istället för att fortsätta på min genomtänkta blogg, gabbesketch.blogspot.com, så skapade jag en ny, imthefashionholic, och här har vi den! Min blogg kommer inriktas på allt som har med mode att göra, främst outfits, kombinationer m.m. men den kommer också ha med mina egna designer att göra och skisser, eftersom att jag ska försöka uppfylla min stora dröm att bli en kläddesigner med ett eget märke och en egen sida. I den här bloggen kommer ni kunna följa min resa mot min dröm och mina vardagar och passion för mode, teckning och foto. Så jag avslutar med att säga, Välkommen till min blogg, I'm The Nellyholic and I'm also known as THE FASHION HOLIC xxx G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar