lördag 12 oktober 2013

Mörkblåa jeans i outfit

Igår var jag och Erik på bio och såg den filmen "Vi är bäst" på sergel 20:30. Sjukt rolig film, tycker absolut ni borde se den.

Igår hade jag på mig mina nya jeans från Nelly som jag länkade tidigare i veckan, De mörkare jeansen, så grymt sköna byxor som sätter sig perfekt! Dock färgar de av sig galet mycket, har fått två väskor genom blåa, snacka om att jag behöver köpa en ny väska haha. I vilket fall som helst så stack vi ut och fotade mig i min stickade tröja med mina nya mörkblåa jeans, känner verkligen för att kombinera snygga outfits nu till hösten, hösten är verkligen outfitens och stylens årstid. På sommaren är man så begränsad då allt är för varmt, vintern är allt för kallt. Men våren är nog ganska likt hösten när det gäller styling och outfits. Men höstens färger är så underbara, och lättare att variera, enligt mig.

Här är några bilder från fotograferingen i alla fall, hoppas ni känner er inspirerade och gillar outfiten ;)




Länk till byxorna. Tröjan Cubus.
xxx Gabbe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar