onsdag 30 oktober 2013

Mot gamla stan


Idag ska jag träffa fina Julius i stan och shoppa lite. Ska kanske en sväng till gamla stan när vi redan är ute, blir nice. Var ett tag sen nu, haha så det lär bli kul. 

Jag köpte en ny väska och en ny bh bland annat för några dagar sen, jag lägger upp bilder på det senare idag. Men nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret. Sen ska jag äta lite frukost och innan jag sticker och träffar Julius så kommer jag att börja med det stora projektet som ligger framför mig. Jag ska nämligen måla om ett rum i lägenheten. Så jag måste börja med att ta bort en fondvägg i dag och börja spackla igen hålen. Sen får vi se om jag kanske hinner med första lagret färg ikväll. 

Men nu ska jag hoppa in i duschen och så får vi helt enkelt se hur långt jag kommer innan jag ska iväg och träffa Julius, lägger upp något senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar