måndag 21 oktober 2013

Nelly outfit måndag

Har gjort 10 outfits för en vecka, kommer lägga upp collagen varje dag och börjar från och med dagens outfit. Kommer börja dagen med en diktanalys på svenskan. Får hålla tummarna för mig. Gör ett inlägg senare i kväll.

Jag valde med att börja veckan med en skön och snygg stickad tröja från Nelly. Tröjan går i en grå varm ton som är jätte snyggt med ett par svarta Dr. Denim byxor till. Jag valde att ha ett par enkla pumps i nude färg för att ge outfiten lite ljus, outfiten funkar till både kvällen och dagen, middag, jobb, skola eller bara en myskväll med vännerna. Med de rätta accessoarerna funkar outfiten på klubben också. Jag valde ett grönt nagellack för att hålla i outfitens nedtonade färger och en vit plånbok för att matcha till pumpsen. Till det valde jag en mascara som ger en "smookey eye" look utan att ha för mycket smink. Och avslutade med ett ljusrött läppstift för att ge färg och en vit ring för att visa upp de snygga naglarna. Länkarna till kläderna hittar ni under bilden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar