tisdag 22 oktober 2013

Nelly outfit tisdag

Igår la jag upp en måndags outfit med produkter från Nelly, och nu tänkte jag lägga upp en tisdags outfit, och samma där, bara produkter från Nelly.

Jag valde en mörkröd peplum topp, varav peplum är både modernt och smickrande för kroppen. plus att mörkrött är riktigt het till hösten, speciellt för i år. Till den valde jag ett par gråa Dr. Denim byxor, som är både bekväma, lätta att röra sig i och sjukt snygga på. därpå valde jag en svart skinnjacka med egen design som har en kombination av sofistikerat och avslappnat. Väskan valde jag för att färgen passade så bra till toppen och matchade jätte fint, och så är ju Michael Kors nya kollektion på väskor riktigt heta på stan. Jag valde att ha ett par svart ganska enkla klackar som går till både kväll och dag tid beroende på övriga accessoarer och kläder till skorna. Jag avslutade med ett kedjehalsband i svart för att ha en snygg accessoar till outfiten. Länkar till kläderna hittar ni under bliden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar