söndag 20 oktober 2013

Nya stövlar

Haft en jätte lugn helg och trots det knappt fått någon sömn, och idag blir det plugg dag. Måste plugga på svenskan till måndagen och religionen till onsdagen. Har så mycket att göra, blir så sjukt stressad, så känner att jag bara ska ta det lugnt någon timme till innan jag börjar.

I vilket fall som helst så var jag och sko shoppade och har nu köpt ett par sjukt snygga vinter stövlar. Brun svarta och precis under knät till höjden. Riktigt snygg till vinterns outfits.
Vad tycks? 
Så grymt snygga och bekväma skor, känner att jag är redo att kicka igång vintern nu, haha, taggad på massa nya snygga outfits med mina nya stövlar. 

Är det bara jag som är lite för taggad på snö och vinter föresten? Har haft en jul känsla jätte länge nu, bara väntar på den första snön och den mörka himlen mot den vita marken, så ska man sitta inne och ha massa mys kvällar med tända ljus och filmer med Nom-stuff. Jag har ju redan börjat köpa julklappar, haha, så är nog lite för taggad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar