lördag 26 oktober 2013

Saturday night Nelly outfit


Jag älskar toppen då den är en kombination av de två ursnygga moderna stilarna på topp som finns just nu, spets och peplum. Så jag valde en svart topp eftersom att den annars kan bli lite för mycket i outfiten. Till toppen bestämde jag mig för ett par vita jeans från Dr. Denim med mycket stretch så de är lätta att röra sig i. Till det valde jag en svart enkel, men snygg skinnjacka till outfiten. Som accessoar, ett guld färgat armband i kedja med enkel design med en guld platta. Till byxorna, ett svart bälte med silver detaljer på sig. Vid val av skor valde jag ett par pumps, pumps kan aldrig gå fel, i svart men med en twist med silver färgade detaljer i stenar som formar ett snyggt mönster. Som smink valde jag en ögonskugga som ger en lätt sotning som ser naturlig ut men samtidigt sminkat. Tillsist valde jag ett mörk rosa nagellack för att ge lite färg och kontraster mot outfiten. Länkar till kläderna finns under bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar