onsdag 9 oktober 2013

Två par Dr. Denim

Så trött, varit hemma idag, fortfarande i chock efter gårdagens resultat!
Men mår rätt illa så var hemma och vilade mig idag så jag får upp energin och så att jag mår bättre. Nu mår jag i alla fall äntligen bättre så i morgon blir det skola, woopwoop, haha.

Beställde 2 par byxor igår från Nelly, så sjukt snygga och seg som jag är så har jag inte köpt vita jeans fören nu ;) Dr. Denim båda två! Kände mig lite svag när jag såg de "Blå svarta" älskar modellen, fick ett sms för en dryg timme sedan där det stod att paketet var på väg, så om vi har tur så har jag båda redan i morgon hehe ;) då blir det riktig recension på dom! Men här har ni byxorna i alla fall;

Skriver i morgon hur byxorna sitter och ger en recension från 1 till 5 så får vi se, och kommer att recensera en månad senare för att kolla hållbarheten på dom också. Nu ska jag fortsätta konversationen med Hannah om nelly, kläder och shopping! xxx Gabbe



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar