måndag 11 november 2013

8 par från mässan

På mässan köpte jag bara strumpor, eftersom att det var så bra pris på det och jag var i sånt behov av det så passade på. Man kan inte bara köpa kläder eller saker som man vill ha eller tycker är kul att ha, ibland måste man köpa saker man behöver, som strumpor haha.
Jag köpte 3 par vita, neutrala strumpor som funkar till allt, 2 par blåa strumpor eftersom att jag tycker om färgade strumpor haha och why not? Sen köpte jag 2 par rosa och 1 par gröna, alla är korta eftersom att jag får skavsår på benen av höga strumpor, jätte skumt jag vet haha. Men jag rekommenderar strumpor som är korta och i skönt material då det kan slita på fötterna att ha slitna strumpor och så haha, konstigt det känns att rekommendera strumpor men ibland behövs ju det med så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar