söndag 10 november 2013

Anspråk på namnet Nelly-holic


Igår var jag ju på hälsomässan, provsmakade massa vitamin drycker och juicer. Köpte 8 par strumpor haha, var ett erbjudande på strumpor och behövde verkligen 'föten' haha. Så köpte 3 par vita, 2 par rosa, 2 par blåa och ett par gröna. Alla korta strumpor då jag får skavsår på benen av höga strumpor haha, så skumt. Sen satt jag och Nom-stuff och tittade på gamla julkalendrar, nostalgi. Var en väldigt lugn kväll, åt en god middag och passar på att tugga innan jag kommer börja med mina soppor som jag börjar med på måndag.

Har på min nya snygga topp från Nelly, haha jag gör verkligen anspråk på namnet Nelly-holic. Men jag är galen i deras kläder och även om jag inte blivit Nelly-holic hade jag fortfarande beställt allt jag beställt därifrån om jag känner mig själv rätt. Jag skulle jobbat ihop pengarna. Och ja, jag har problem haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar