torsdag 28 november 2013

Badkläder i vinter


Här är några baddräkter jag kollade på igår. Beställde en, ni får helt enkelt se vilken det blev ;) Men efter min födelsedag ska jag nog beställa två till som jag verkligt sjukt gärna vill ha.

Älskar hur sexiga och snygga baddräkter kan vara utan att egentligen blotta speciellt mycket. Älskar blygsam sexighet. Bästa sättet att vara sexig på. 

Nej men jag beställde den tredje baddräkten på första raden. Den röda :). Blev lite kär i den. Den är så otroligt snygg i modellen, färgen och passformen. Och som ni ser kostade den bara 179:- vilket är otroligt bra för en baddräkt. Beställde också en topp från rean, enkel grå t-shirt men med öppet vid ryggen. Och ett par tunna svarta byxor med rosetter på sidan. Kan bli riktigt snyggt och luftigt till sommarn. Men jag funderar faktiskt på att köpa två baddräkter till som sagt.. I sånnnafall skulle det nog bli den i mitten, älskar den! Den knall rosa med knytning i sidan. Otroligt snygg. Och den 8:onde. Den svarta i mitten på den understa raden. Så enkel och snygg. Älskar materialet. Haha ha en bikini och badräkts period på vintern känns ganska dumt men så är det. Kan inte förklara varför.

Vilken tycker ni är snyggast?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar