söndag 24 november 2013

Besök Ikea

Hela gårdagen har gått på att bygga ihop massa paket från Ikea. Behöver dock åka dit igen för att köpa galgar, ramar och ett till data bord.

Har lite för mycket i garderoben som behöver hänga så behöver nog köpa ett två pack med 8 galgar för 35:-/ st. (70:-) Kör på vita efter som att jag redan har vita och tycker de är snyggt och fräsht med vita och ljusa galgar. Ska man köpa galgar kan man väl lika gärna köra på något som är snyggt ;)? Sen så har jag ett rött data bord men behöver verkligen ett till så funderar på ett svart eller ett vitt. Vet inte riktigt hur jag ska göra med det. Fast den jag redan har är ganska gammal och sliten så kanske kör på två? Isånnafall blir det nog bli en svart och en röd. 179:-/st (358:-). Sen så behöver jag ramar. Finns söta små ramar för bara 19:-/st. I olika färger och i svart och vitt. Men ska nog faktiskt köra på de färgglada i det här fallet. Behöver faktiskt 5 stycken också så det kan ju bli kul me de olika färgerna (95:-)

Lista:

2 pack galgar
2 st databord
5 st ramar
Men nu ska jag iväg och jobba. Btw så hann inte Nom-stuff att hämta mitt paket idag så vi går och gör det idag istället. Taggad inför min body från bikbok! Svart spets, så galet snyggt. Hoppas att den sitter bra. Lägger nog upp bilder i morgon, om det har hunnit bli för mörkt ute så blir bilderna så dåliga. Men kommer med mer inlägg ikväll på Nom-stuffs hår som jag fixat till haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar