lördag 16 november 2013

Bikbok topp

Blev inte många inlägg igår, ska försöka lägga upp mer idag, sov ju hos Nom-stuff och orkade inte ta med mig datorn, skulle bara vara ett stress moment, ville bara ha en skön och lugn kväll. Så stack till Nom-stuff, lyssnade på musik och flammade runt, myste framför tv:n och la oss ganska tidigt. Inte mycket till fredag haha, idag blir det plugg och ta det lugnt. Har inga planer, haha lite nere eftersom att jag är så tråkig. Men jag hettar till dagen lite med att kolla vidare efter julklappar, jag har problem haha.

Igår hämtade ju jag föresten ut massa paket, alla kom samtidigt typ, men allt hamnade på olika platser haha det var verkligen förvirrande kaos igår. Och när jag kom hem var jag för stressad och det var redan mörkt så blev inga bilder, men nu har jag tagit massa bilder och ska visa vad jag fått. Jag beställde ju en topp från bikbok för inte så länge sedan och så här såg det ut


Toppen är i vit/ elfenben och är helt klädd i spetts, jätte snygg topp som funkar till massor av olika tillfällen, men jag ska nog främst använda den till ute kvällar, typ fredagar, kommer bli riktigt snyggt! Ska göra en recension på den vid ett senare tillfälle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar