tisdag 19 november 2013

Bikbok toppar

Precis kommit hem från skolan, såå skönt! Ska sitta och jobba vidare med en del grejer och förbereda lite bilder till blogginlägg. Hade bara en lektion så var int mycket till skola men jag klagar inte, får ju vara hemma och ta det lugnt nu så.

För ett litet tag sen så beställde ju jag en topp från bikbok i vit spets, utan band och i peplum style.


Och precis när jag fick hem den, hämtade den, så fick jag ett sms mail om att bikbok för bara 2 dagar hade 40 % på allt, haha och jag som skulle spara till julklappar och annat, det höll ju inte så länge haha. Börjar med att beställa toppen från bikbok, beställde tandläkaren för någon dag sedan och så kom erbjudandet så var ju tvungen att beställa något ;). Beställde den här svarta bodyn i spets. Love!



Börjar komma in riktigt snygga toppar till bikbok nu. Enkla men snygga. Här är två som jag tycker är så snygga, enkla men ändå riktigt trendiga och snygga. Ett enkelt blått linne med korsad skärning i slappt typ, sitter rätt löst så välj inte en storlek större en den vanliga för då blir det alldeles för stort.


Den andra toppen är en enkel topp utan band i rött tyg, även den i spetts haha har nog fått någon spetts frossa. Men den är så snygg till ett par svarta jeans. Dock så kan man inte använda den föör ofta då banden kan gevika och bukta ut på sidorna.

Tryck på bilderna för att komma till topparna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar