fredag 1 november 2013

Bronsfärgade naglar

Ska käka lite frukost och ta en dusch innan jag fortsätter med arbetet idag, lägger upp någon enkel bild när det är klart. Ska ju göra andra lagret med vit färg idag, Tidigare var rummet lila så det är lite svårt att täcka, men det går. Håller tummarna för att det inte behövs fler lager än två, ibland behövs tre nämligen. 

I vilket fall som helst så ska jag och Nom-stuff till stan efter att vi har målat det andra lagret. Jag måste åka och hämta ut ett paket och Nom-stuff ville göra något ärende i stan så jag tänkte passa på att göra ett ärende jag med haha. Men vi får se hur det går med paketet nu då, som jag skrev igår så är det ju lite krångligt med paketet då jag råkat skriva ett fel när jag beställde och har inte fått någon kod till att hämta ut paketet men fått bekräftat att det kommit fram så det blir väldigt krångligt. Hoppas det är någon snäll människa vid posten som hjälper mig hehe..

Föresten så målade jag mina naglar, älskar färgen som är lite brons färgad. Så sjukt snyggt och passar till allt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar