måndag 18 november 2013

Guld naglar

Kommit hem och precis ätit mat. Gjorde en riktigt god middag med gullök, vitlök, sparris och lite gott plock. Provet gick bra och jag känner mig otroligt mycket lugnare redan. Så jag ska sätta mig och jobba vidare med hemsidan, planera lite snygga nailarts göra små illustrationer eller något snygg till mina julklapps tips och sen lägga upp dagens julklapps tips. 

Gjorde mina naglar igår, guld naglar två lager och med små detaljer. Gjorde ett litet fint collage med alla steg haha, började med en grund, 2 lager, en svart V form på alla naglar förutom ringfingret som jag lämnar tomt. Sen lägger jag till en liten silver pärla i spetsen. Slutar med att hitta på något snyggt att göra till ringfingret. På ringfingret började jag med att göra ett svart X över nageln och sen med små V former därefter som följde X formen till roten/toppen.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar