fredag 15 november 2013

Iväg mot doktorn

Ska i väg till doktorn snart, känns lite sådär men fick ju lite sovmorgon nu på morgonen istället för att gå upp 7 som jag brukar göra på fredagar. Ska åka iväg snart i alla fall, får se vad det är för fel på mig. Efter att jag varit hos doktorn ska jag iväg till skolan och plugga till religions provet nästa vecka. Sen ska jag åka och hämta två paket och så fick jag ett sms från posten om att ett paket är på väg hit, så behöver inte hämta det i alla fall. Sen blir det nog bara att ta det lugnt ikväll, vila och antagligen börja plugga.

Har börjat beställa julklappar nu, ska hämta ett paket som är med just julklappar. Har redan köpt nära på hälften av alla julklappar, börjar alltid sjukt tidigt haha. Men ska beställa resten. Lite tips är att köra på något som luktar gott, kroppsvård, kläder, något bekvämt och snyggt. 
Gör ett inlägg när jag kommer hem igen efter skolan och efter att ha hämtat paketen så det blir nog ett inlägg med bilder på det jag fått och beställt. Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar