lördag 30 november 2013

Julbordets nya look

Bild från när vi blev ihop, 2011, sommaren efter vi blev ett par. 15 år gamla. Foto: Beata Holmring

Ska iväg på julbord med familjen. Mysig tradition som vi haft i över 10 år nu. Så det blir familjen, Nom-stuff och Arwen, min brors flickvän. Kommer bli riktigt mysigt som alltid. Varje år kör jag som en egen liten tradition att ha en ny outfit till julbordet. För två år sen hade jag en svart tight midje kjol med en vit skjorta i transperant tyg. Förra året hade jag en tight klänning med en ärm i svart vitt leopard mönster. Och i år har jag köpt en ny klänning som är både snygg och praktisk till att sitta och äta middag (lunch) med familjen. Kör på en vid kjol i år nämligen haha, får lite mer plats i magen.Lägger upp ett inlägg på kläningen och några andra tips senare.

Btw. Jag är hemma hos Nom-stuff nu, igår pajjade nämligen en kontakt till routern så internet funkar inte hemma. Ska fixa det men är lite små irriterande då man inte kan blogga haha. Men det fixas så snart som möjligt, får ta och göra några inlägg här istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar