torsdag 21 november 2013

Julklappstips till 'sporty'

Tänkte lägga upp mitt tredje julklappstips. Som sagt så lottar jag ju ut vilken kategori jag ska skriva om och ge förslag till. Idag blev det

Har letat fram lite tips till sport nörden. Hittade 5 förslag och om man går in på länkarna hittar man flera förslag till olika åldrar, storlekar och kön.



1. Mitt första tips är snygga tränings byxor. Då finns det ju självklart till både killar och tjejer i alla storlekar men jag är lite mer intresserad av tjej kläder haha så jag la upp ett par tjej tränings short som är väldigt snygga men är det en kille man ska ge det till är det bara att kolla efter det istället. Jag valde de här shortsen eftersom att de är väldigt snygg design på och inte bara behövs användas till träning. Den bästa kombinationen är ju sport och mode så varför inte? 599:-

2. Mitt andra tips är på något mycket billigare men också något praktiskt och något som garanterat används hela tiden. Det är vattenflaskan. Jag valde den här modellen då jag tycker den är grymt charmig, ska an ge en vattenflaska så ska den ju antingen vara riktigt bra, personlig eller snygg. Finns i flera färger och storlekar om det är just den här modellen man gillar. 49:-

3. Mitt tredje tips är snygga tränings skor. Något som är lätt att hitta men också för bra priser. Då skulle jag gå på färgen eller modellen som man vet att människan tycker om. Gå på praktiskt som en svart eller mörk sko av något slag eller en mer rolig present i favorit färgen eller något extremt som neongula eller rosa? Finns i flera färger och modeller och självklart också till killar, jag har inriktat mig på tjejer av en slump. Men på alla de här sidorna finns det också alternativ för killar. 249:-

4. Mitt fjärde alternativ är på ett träningsredskap eller något som underlättar träning (då kan man köra på allt ifrån en yoga matta till ett presentkort på gymmet) Jag valde dock zumba. Något som är uppskattat och roligt att pröva på samt otroligt bra träning så varför inte. Lite roligare att ge också haha. På sidan finns fler alternativ på sportutrustning för bra priser. Men jag skulle kört på något roligt och sportigt. Ja som zumba. 299:-

5. Mitt sista och femte tips är på en sportBH till tjejen, Något som används hela tiden (inte bara på gymmet utan också hemma och ibland istället för vanlig bh eller när man ska sova) Något flera behöver och önskar sig. Så kör på en personlig, snygg eller praktisk sport BH. Kan ju självklart vara alla tre också haha. Jag valde en ganska neutral i svart men med text. Något som är lätt att matcha och skönt att ha på gymmet om man exempelvis styrketränar eller springer.199:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar