lördag 16 november 2013

Just wanna feel awesome

Tagit det lugnt hela dagen, halv sovit hela dagen och redigerat bilder o fotat lite. Mår sådär lagom bra så har struntat i mina goda sopprecept sen några dagar sen. Har bara inte orkat laga mat och varit rätt hängig. Men jag hoppas att det bara går uppär härifrån.

Vill bara må bra, sluta deppa och vara hängig, sluta tänka på all stress och ja.. bara känna mig awesome

Köpta på Ginatricot

Köpte ju massor av trosor på ginatricot igår, de här är ett par av dom. Får en att må lite bättre kanske haha. Tycker deras troros är så sjukt bekväma och får rumpan att se riktigt snygg ut under byxorna. 3 för 129 så passade på att köpa 6 par i fredags, igår. Har väl drygt 14 par, haha dom är så söta och snygga så why not? Tror jag ska leta fram dom i morgon och kolla hur många jag har, varför skulle man inte kunna blogga om snygga trosor? Nej men här är iallafall ett par av de jag köpte igår, lägger upp bilder på de andra vid ett annat tillfälle. Ska nog faktiskt gå och lägga mig snart, hade svårt att sova igår kväll och vaknade rätt tidigt i morse så är så otroligt trött. Nej men det blir nog sängen tidigt och så ska jag sova ut länge i morgon. Sen så ska jag ju iväg och jobba och så måste jag plugga som en galning till provet som är på måndag. Gud jag håller på att flippa ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar