torsdag 14 november 2013

Migrän och dålig tider

Som ni antagligen märkt har jag inte hunnit uppdatera bloggen. Kom hem ganska sent och har haft sån otrolig migrän så försökt vila bort den. Gjorde en redovisning idag så känns skönt att ha det gjort, ännu en grej man kan stryka från listan med ångest haha. Har dock två prov nästa vecka, käns jobbigt men ska plugga på i helgen, så får vila och plugga.

Btw så ska jag till docktorn i morgon bitti, känner mig alltid lite nervös när jag ska till docktorn, inte för sprutor och skit, det klarar jag utan problem eftersom att det är något jag är ganska van vid. Men man vet ju aldrig om det är något riktigt fel eller något, så inte så konstigt att vara nervös kanske, haha?

Men idag så hade jag på mig min snygga nya topp från Nelly med bara axlar, hade ju skolfoto idag så, haha så sjukt sent men bättre sent än aldrig. Så rockade min nya topp i skolan idag, med mina bruna stövlar, blåa skinnjacka från Missme och mina snygga dr denim jeans, snacka om att de är sköna och framhäver baken! Haha men nu ska jag äntligen göra något att äta efter att inte fått i mig något ordentligt på hela dagen så är det dags. Btw så blir det ingen soppa idag, mår inge vidare och behöver tugga något, men fortsätter med soppor och goda recept i morgon och resten av veckan, så its fine.
En Bild som får mig att tänka på att må bra och fortsätta sträva mot mina mål

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar