tisdag 5 november 2013

Min Nelly påse

Här är mitt paket som jag fick hem från Nelly igår, jätte nöjd med allt! Nom-stuff var ju snäll nog att åka och hämta det åt mig, min älskling. I vilket fall som helst så beställde jag 4 toppar, 1 par jeans och 1 kjol. Det var en väldigt röd påse då kjolen och två av topparna var röda (mörk röd) och sen har vi en svart topp, jeansen är gröna och den sista toppen är blå.
Den första toppen valde jag för färgen, för hur enkel den är och en basis tröja, men jag har personligen väldigt små axlar och är väldigt liten byggd och ville ha en topp som framhäver mina axlar, så den var ett självklart val. Den andra toppen beställde jag av samma anledning som den första, samt att jag älskar färgen och att den framhäver boobsen, om man är platt så är den riktigt bra, som jag hehe. Den tredje toppen beställde jag för den snygga färgen 'fig' som är som en lila färg med en ton av rött i sig. Samt att peplum framhäver mina höfter riktigt snyggt. Byxorna beställde jag för att jag har flera byxor i den modellen och tycker om den jätte mycket, de sitter bra över rumpan, och ville verkligen ha ett par gröna byxor så det var perfekt. Den sista toppen valde jag för att jag verkligen gillade kragen som har stenar som är lite nit liknande och en svart genomskinlig topp är alltid snyggt. Och kjolen, som ni antagligen vet så har jag någon kjol grej nu på senaste tiden, ville verkligen ha en snygg röd kjol, snygg nu till vintern med ett par svarta tights, så så här såg min Nelly påse ut.
Det är ofta så att när man får hem allting så ser det inte exakt likadant ut som man ville att det skulle se ut, eller som på bilderna på hemsidan, men i just det här paketet var allt så himla fint och satt sk*t bra! Ska vid senare tillfälla he en fotografering med mina nya kläder så ni får lite outfit tips och hur de ser ut på.
Och det här är kläderna utanför plasten, måste ju säga att den röda toppen högst upp med bara axlar är min favorit och den blåa toppen bredvid är så otroligt snygg på och jätte fint material.

Men nu ska jag fortsätta städandet och fortsätta med rummet, annars är jag nästan klar med allt, när jag är klar ska jag sitta och ta det lugnt, göra ett till inlägg, redigera lite, plugga lite och a kolla lite på tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar