tisdag 26 november 2013

Mindre än 2 veckor


Känner mig hyfsat klar för jul om jag säger så haha. Älskar att organisera inför jul så börjar alltid jätte tidigt. Börjar året med att välja ut papper. För 2 år sen hade jag 5 olika present papper, 2,5 m., och då körde jag på färger. Då hade jag en röd rulle, en vit rulle, en guldrulle, en silverrulle och en svart rulle. För ett år sedan körde jag på multimönster. Då hade jag tre 10 m. rullar. En lila i ett dessert mönster som täckte pappret. Sen hade jag en blank blå och en grön med vita prickar.

I år kör jag på 4 presentpapper. Och i år kör jag på temat, två färger och två olika. Så jag kör på en mint grön ton i blankt papper. Sen kör jag på en olivgrön ton med ett blommigt men stort mönster som täcker pappret. Den andra är hel rosa, och ligger mellan baby rosa och ill rosa. Tillsist valde jag en babyrosa med vitt mönster på. Så helt enkelt grön och rosa. En av varje med mönster och en av varje utan. 

Har fortfarande inte fått hem allt än. Beställt ganska mycket som är på väg med posten men inte kommit fram än tyvärr. Men några av sakerna lär komma i slutet av den här veckan. Resten kommer nästa vecka. Lär inte komma senare än så.

Btw kom jag på att, sh*t.. det är mindre än 2 veckor kvar nu. Ja eftersom att jag än så länge inte skrivit så mycket om mig själv så vet kanske inte alla det men jag är 95:a och är 17. Fyller 18 den 8:onde december. Vilket är om mindre än 2 veckor. Det är galet hur snabbt det går nu. Snart myndig liksom. Inte illa haha. Ja men nu börjar väl någon nedräkning till dess. Föresten nu när jag skrev det där så kom jag på.. Jag ska nog göra något slags kalender till bloggen som nedräkning till julen. öppnar en lucka varje morgon. Vet dock inte riktigt vad som ska vara bakom luckorna eller om jag bara ska ha något sorts kalender där jag räknar ner. Eller så gör jag bara något så enkelt som att jag säger något nytt om mig själv varje dag som en presentation av mig själv.. Och en ny bild på mig själv varjedag eller något? Eller kanske en outfit? Haha gud vad jag ska tänka och skriva samtigti! Återkommer helt enkelt ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar