måndag 4 november 2013

Missme Jackor

Som ni vet så köpte ju jag en röd skinnjacka från Missme för ett tag sedan. Blev så otroligt nöjd med jackan så jag köpte den blåa också. Men nu börjar jag faktiskt fundera på att köpa den svarta med trots att jag redan har en svart skinnjacka haha, tror jag börjar starta en Missme-holic i mig själv. På två dagar har jag redan lagt två beställningar från Missme. En topp, som jag la upp i inlägget innan, och en peplum jacka som jag lägger upp bild på senare. Iallafall har vi fotat lite och här är iallafall jag och jackan 

http://www.missme.se/sv/klader/kort-skinnjacka-vinrod-med-gulddetaljer.html
Och som sagt så köpte jag ju den blåa också, så passade så klart på att fota med den också. 
http://www.missme.se/sv/klader/kort-skinnjacka-svart-5.html
Jag stormälskar verkligen jackorna, käns bra motkroppen, snygga, älskar materialet och färgen. Rekomenderar starkt! Garanterat en 5 av 5 stjärnor recension. 

Bra och tåligt material, otroligt snygg på, trendigt och hett med en skinnjacka i färger nu i höst till ett par svarta eller vita jeans. Och föresten så har Missme 15% rabatt på alla varor, utan rea varor, i internet butiken och frifrakt! Så passa på att beställa massa kläder nu, gäller bara en kort tid så passa på.

5/5 G!

1 kommentar: