fredag 8 november 2013

Missme sportig peplum

Tagit life bilder me min nya topp från Missme. Satt och redigerade massor igår, och jobbade med hemsidan. Idag ska jag fota lite mer och sen redigera lite till haha. I kväll blir nog en hemma kväll, mår inte riktigt bra så ska bara ta det lugnt den närmsta tiden. All stress gör det väldigt jobbigt och känner att det påverkar mig mer än vad jag hoppats på. Men jag kämpar på som vanligt och vet att det är ett stadium jag kommer komma ur. Måste ju vara positiv haha!

Men här är några bilder jag tog igår. Toppen kommer från Missme och är lika snygg i verkligheten som på bilden, en så länge har jag gjort riktigt bra beställningar, eftersom jag är riktigt nöjd så haha. Ska kolla runt efter en topp som jag velat ha ett tag, den är cream färgad i spets. Tycker den är så snygg!


Have a nice day guys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar