fredag 15 november 2013

Myskväll med Nom-stuff

Startade dagen med att åka till doktorn och åkte till skolan. Missade första lektionen men hann ju med den andra så. Hade religion och pluggade och förberedde till provet nästa fredag. Efter skolan stack jag och mötte upp Nom-stuff, skulle hämta ut två paket, men Nom-stuff var sen så passade på att gå in till ginatricot, haha hade svårt att hålla mig så passade på att köpa 6 par trosor, behöver verkligen nya trosor så why not? Sen möttes vi upp och hämtade ett av paketen. Sen sprang jag in och köpte en ny ögonbryns penna och en kajal. Sen stack vi vidare, hämtade nästa paket som hamnade helt åt h*lvete haha helt hopplöst! Sen stack vi hem och såg att jag äntligen fått mitt Nelly paket i posten! Yay! Så sent men jag har ju iallafall äntligen fått den så jag klagar inte.

Ska sova hos Nom-stuff, ska sticka vidare och ha en mysig kväll. Lägger upp bilder i morgon på mina paket och mina inköp. Nelly påse, bikbok påse, påse med julklappar, smink, trosor och salva, juste stack in på apoteket och köpte läkemedel efter att ha varit hos doktorn så nu ska det äntligen bli bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar