lördag 23 november 2013

Nellys 'gift guide'

Precis lagt en beställning på Nelly med julklappar och något litet till mig själv också haha. Beställde en fin klänning som vi får se om jag hinner få innan nästa helg, tänkte den skulle vara så snygg till julbordet som jag ska på nästa söndag. Håller tummarna :) Lägger upp en länk senare. 

Fick föresten ett sms igår om att jag har fått mitt paket. Beställde ju från bikbok dagen då de hade 40 % på allt så passade jag på att lägga en beställning på den snygga spets bodyn som jag funderat på ett tag. Men det är så irriterande att de alltid skickar mina paket åt h*lvete. Hamnat på någon jätte konstig plats både den här gången och när jag gjorde den första beställningen på bikbok med spets peplumen i vitt. Btw så måste jag säga att den var lite av en besvikelse. Den har jätte vasa kanter som liksom skaver mot höfterna och glider väldigt lätt ner. Gör en recension på den senare och förklarar lite mer om den.

Mår mycket bättre idag föresten. Inte jätte bra men det är stor skillnad från igår iallafall. Föresten på Nelly har dom startat med deras 'gift guide' som dom har varje år. Och en rolig tävling då man kan vinna en önskelista. Passa på om det svider lite i plånboken och är lite sugen på nelly paket, Skriv bara en bra motivering till varför du ska vinna och skicka in den! Lätt och roligt :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar