onsdag 6 november 2013

Recension på Leopard toppen


För ett tag sedan gjorde jag en beställning från Nelly och beställde två toppar, ett par byxor och en kjol. Alla färger gick i svart och brun liknande toner så påsen såg väldigt snygg och väl matchande ut när man tog ut innehållet haha.

I vilketfall som helst så beställde jag en topp med leopard mönster och den var otroligt bekväm i tyget och jätte snygg i färgen. Toppen är lätt att matcha med ett par vita, svarta eller jeans färgade byxor (skulle också funka med bruna eller sand färgade byxor). Djur mönster har ju kommit tillbaka och blivit riktigt populärt och enligt mig, har det alltid varit snyggt med leopard mönster beroende på hur man bär det.

 Tröjan är väldigt snygg och köptes på Nelly. Det jag tycker bäst om med toppen är att den är så luftig och riktigt snygg och lite tonad i mönster. Dock är toppen lite för stor för mig, Beställde min vanliga storlek, XS, och trots att jag visste att toppen var stor i storleken oh skulle vara en over size så tycker jag att den borde varit något mindre. Men toppen är så himla snygg och med tanke på alla positiva egenskaper toppen har så är storleken nästan inget problem alls.

 Så efter den här recensionen och efter att ha haft toppen ett litet tag och använt den och känt av hur den sitter och om den slits snabbt eller liknande så gav jag toppen betyget..

4 av 5 G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar