onsdag 27 november 2013

Små julklappar

Varit hemma idag, vilat halsen så mycket som möjligt. Mår väl sådär fortfarande men tror det är på bättrings väg om det inte blir någon jätte chock för kroppen och att jag helt plötsligt blir galet sjuk haha. Det hoppas vi inte på! I vilket fall som helst, i måndags gjorde jag en beställning från Erikas garderob. En order fullproppad med julklappar. Fick paketet idag, riktigt snabb leverans så det känns riktigt bra. 


Fick hem 5 julklappar, packade in allt direkt och strök från listan. Har dock kvar två produkter från beställningen som inte kom med i paketet. De är tydligen försenade och kommer mellan 2/11 (nästa måndag) och 9/12 (Måndagen där efter) Ja det viktigaste är ju att det kommer i tid så. 


Gjorde en beställning igår också. Också en julklapps beställning. En beställning på 3 julklappar och en liten sak till mig själv. Det paketet ska komma fram mellan 27/11 (fredag) och 3/12 (tisdag nästa vecka). Längtar verkligen! Köpte ett plagg till mig själv som jag ska visa här i bloggen så fort paketet kommit. Hoppas verkligen att det kommer redan nu på fredag. Håller tummarna. 

Och så gjorde jag en beställning idag. Som ni vet så kollade ju jag runt på badkläder på lookbookstore.co. Köpte ett badplagg och två andra plagg. Lägger upp mer detaljer om det vid ett annat tillfälle. Kollar runt lite en gång till haha, finns mycket jag vill ha därifrån. Funderar faktiskt på att köpa 2 badplagg till och en mysig stickad tröja.. hm. Ja vi får se hur jag gör :) Ska försöka hålla mig till december. Nu får jag ju faktiskt skärpa mig haha. Men som ni ser på bilderna så ser ni exempel på hur man kan göra med paket inpakning. Jag tycker det är svårt att packa in smycken och små paket. Så då piffar man till det lite extra med en fin påse, sen i en ask och sist med presentpapper. Ja, det är iallafall så jag gjorde. Sen kan man ju köra på bara asken och strunta i pappret om man vill det.

Fick precis ett sms från posten, paket från nly på väg! Yey! Hoppas det kommer redan i morgon :) Har två beställningar därifrån jag väntar på. En julklapp och en beställning med tre plagg till mig själv. Bland annat en snygg klänning jag tänkte ha på lördag om den kommer i tid annars tar jag något jag redan har ;) (julbord på lördag) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar