söndag 3 november 2013

Sportig peplum på väg hem

Farligt trött idag efter gårdagen då Julius och Dess var över och vi tittade på en film, snackade lite och bara chillade typ. Tror att jag blev lite sövd av mina kakor haha.

Föresten så beställde jag en topp för två dagar sen, funderat på toppen riktigt länge men bestämde mig för att jag bara var tvungen att köpa den, haha. Som ni säkert vet så har det kommit in en ny snygg design på peplum toppen som har en sportigare version med svart läderaktigt material som är hålat. Enligt mig, riktigt j*vla snyggt och jag kunder bara inte hålla mig så jag tryckte hem den haha. Det finns ju olika såklart det finns bland annat på både Nelly och Missme. Jag beställde den på Missme.
Som sagt så finns ju toppen i olika stilar men med samma bas liksom, det finns med en peplum 'längre upp' över midjan, det finns med också med 'längre ner' mer mot höfterna. Jag föredrar modellen över, med bilden på kissies (bild tagen från missmes hemsida) Här finns fler alternativ på liknande toppar med samma tanke och grund med den svarta färgen, skin liknande materialet som är hålat för en sportigare känsla.

Skriver en recension på toppen när den kommit och jag prövat den och allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar