tisdag 5 november 2013

Städ dag

Städ dag. Idag ska jag göra klart rummet och vädra alla rum. Damsög igår så den biten är avklarad men ska mopps idag, tvätta nästa tvätt (ljust), fixa i köket tvätta vardagsrums bordet och köksbordet. Lagom roligt kanske men det måste ju göras så det är bara att starta. Ska bara lägga upp ett inlägg och efter jag har tvättat nästa tvätt, gett katterna mat, moppat, börjat vädra, tvättat borden och börjat lite smått med rummet ska jag ta en paus och fota min Nelly påse om jag fick igår! Jag kollade in att alt var helt och så vidare igår och prövade hur allt satt, och jag måste säga att det här är nog den bästa nelly påsen på länge, otroligt nöjd med allt! Kommer lägga upp bilder och så vidare senare som sagt, men det är så min dag ser ut för närvarande. Och så måste jag åka in till skolan för att snacka med läraren, lagom kul, men ska inte vara där förrän 1 så jag har lite tid på mig med städningen och blomningen i allafall.

För några dagar sedan har vi en liten fotografering och då passade vi på att ta massa bilder med mina nya jackor från missme, passa på innan deras rabatt stänger, vilket är idag, så passa på att beställa något snyggt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar