torsdag 21 november 2013

Star Signs

Precis kommit hem från skolan. Fick prov resultat och började med ett nytt arbete, ska hålla på med arkitektur och designa samt göra en modell på en egen byggnad. Känns riktigt nice faktiskt, taggade sönder med Julius haha tror vi var lite för trötta. 

Idag på bussen fick jag plötsligt för mig att starta ett nytt bildprojekt för att rensa skallen och ta det lite lugnt med allt som stressar ihjäl mig. För ett bra tag sedan gjorde jag alla stjärntecken, ritade en egen tolkning på alla. Stenbocken, vattuman, fiskarna, vädur, oxen, tvillingarna, kräftan, lejon, jungfru, våg, skorpion och skytten. Men nu tänkte jag göra en tolkning på kinesiska åren. Gris, drake, tupp, kanin, orm, hund, råtta, häst, apa, tiger, buffel och get. Har redan börjat skissa upp lite och planera hur jag ska göra. Typiskt mig att dra igång projekt, något som jag tycker är otroligt lugnande är just att vara sysselsatt och byta tankar lite. Men ska börja planera upp det så kommer jag väl lägga upp lite bilder senare

Kom på att jag inte lagt upp något jag ritat än så det här blir det första. Men det är inte heller bloggens syfte riktigt men någon bild hit och dit lär det ju bli. Men här är mina stjärntecken. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar