fredag 8 november 2013

Tight Dark Sexi

Googlat runt lite på goda recept på soppor, är otroligt sugen på soppa haha. Tror att jag ska köra på ett experiment nästa vecka. Ska äta soppa till middag i 2 veckor. Massa nyttiga goda soppor! Börjar på måndag och lägger upp recepten och bilder. hittat 4 olika goda tomat soppor bland annat som jag ska prova!

Btw har jag kollat runt lite på nyårsklänningar och tips som jag kunde ge här på bloggen. I år tror jag på tre nyckelord för nyårsklänningen. Och de är Tight, Dark and Sexi.

Länk till klänning 1     Länk till klänning 2     Länk till klänning 3

Jag har alltid föredragit en mörk klänning till nyår. Gärna en svart, men funkar självklart med en mörkare färg som marinblå, vinröd eller varför inte flerfärgad (i mörka färger).

Sen så tycker jag att på nyår ska man ha en tiggt klänning (behöver inte vara kort eller slampig) Men tight och ska gå att smycka ut med accessoarer som smycket och ett midjeskärp.

Och tillsist ska klänningen vara sexig, inte för sexig men ändå på en sådan nivå så att man är sexig som människa, inte som ett sex objekt, utan mer som sexig för att man har självförtroende. Och så klär man sig efter det helt enkelt. haha så bra förklarat. I vilket fall som helst så är det lite tips på snygga klänningar till nyår på bilden över (jag tror på en enkel klänning med öppen rygg eller någon speciell skärning)

Tror jag kommer köra på klänning nummer 2, eller någon liknande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar