tisdag 5 november 2013

Två paket från Missme

Nu har jag inte mycket kvar att göra på rummet, har städat och jobbat hela dagen. Så nu förtjänar jag en kort paus haha. Hämtade precis posten och har fått två paket från Missme! Yey, beställde ju en peplum som jag lagt upp i tidigare inlägg. Toppen är en sportig hålas peplum och materialet käns verkligen modernt och sportigt. Precis prövat den och den sitter så snyggt på kroppen, är väldigt nöjd! Jag beställde också en peplum jacka i svart färg och med skinn ärmar. Den är jätte snygg på och av! Det bästa är att den är såpass tunn så att den funkar som vår jacka och om man har på sig en tjockare tröja under, på vintern (jag använder ju aldrig jackor tjockare än skinnjackor) Jag fryser liksom aldrig. Haha kan inte riktigt förklara, jag är bara väldigt varm och fryser väldigt väldigt sällan. Som nu exempelvis  sitter jag med alla fönster öppna, medans jag sitter i ett linne. Haha i vilket fall som helst så blev bilderna ganska mörka eftersom att ljuset redan försvunnit typ, i värsta fall får jag ta om bilderna i morgon.

Jag lägger iallafall upp bilder på plaggen antingen senare ikväll eller i morgon, beroende på hur mycket jag hinner ikväll med rummet och så vidare. Nu är Nom-stuff snart här och då tar min paus slut, då blir det att återgå till arbetet. Ser faktiskt riktigt bra ut eftersom jag redan gjort mycket på det idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar