onsdag 20 november 2013

Ultra White

Fick hem mitt paket från Beautydeal igår kväll! Över taggad, så provade så fort jag kom hem efter skolan, satt med det i 15 minuter och ser redan skillnad! För att få bäst resultat ska man tydligen ha det några gånger på tänderna men jag tycker att man märker skillnad väldigt fort ändå, ska göra en gång till i kväll eller i morgon, vill inte chocka tänderna för mycket heller haha, men än så länge så säger jag bara passa på! Ser redan resultat, leveransen gick jätte fort och det är galet billigt. 90 % rabat, man bra måste passa på. Du får 3 stycken pennor för 149:- (ordinarie pris 1497:-) Så passa på! Antingen 3 till dig själv, en till dig själv och 2 att ge bort i julklapp eller ge bort alla. Men jag skulle behållt åtminstone en till mig själv haha.

Passar ju utmärkt som julklapp till kategorin Beauty, Party, Cash Flow, Fashionista, Travel och ja kanske fler kategorier, beror ju självklart på personen. Men jag skulle säga, ge det som en julklapp till dig själv. Det är så sällan som man bara köper något som en riktig gåva till sig själv so do it!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar