måndag 9 december 2013

18 årsdagen

Arbetat hårt hela dagen med fotograferingar m.m. Fick 3 paket i morse också, lite julklappar och lite små presenter till mig själv hehe.


Igår firade vi min 18 års dag. Julius kom över och överraskade mig så vi tog och såg en film ihop innan jag skulle vidare. Jag viste inte vad vi skulle göra men allt jag visste var att jag skulle vara klar att åka runt halv 2 så duschade, sminkade mig och klädde på mig. När vi kom fram mötte vi mina syskon och då fick jag veta vad vi skulle göra. Vi skulle åka gocart! Sk*t kul! Har gjort det en gång innan och visste att känslan är så galet nice. Men det var faktiskt jätte roligt igår att köra med mina 3 syskon och med Nom-stuff. Självklart vann Nom-stuff haha, min lilla bebis. Jag kom 3:a, men det va så roligt och fick sånt adrenalin så det spelade ingen roll alls. Vill bara göra om det haha.Vi körde i 8 minuter och jag gasade på lite extra när jag såg Nom-stuff haha. Efter det åkte vi hem, lekte runt lite och sen åt vi. Senare blev det tårta och Nom-stuff kom med sin present till mig. Fick verkligen otroliga presenter igår!
Fick fina örhängen (4 stycken, men behöver verkligen lite nya snygga örhängen så var perfekt), pengar av släktingar (sitter ju aldrig fel speciellt vid den här tiden på året haha), högtalare som jag använt galet mycket hela kvällen och hela dagen. Otroligt lyckat, bra och snygga. Sen fick jag också fint smink av min älskade mor, en fin kokbok m.m. Min älskade syster gjorde ett jätte fint bildspel med bilder från när jag var liten och fram till idag. Blev faktiskt tårögd haha det va så gulligt <3.

Men det som var helt fantastiskt var Nom-stuffs gåva. Han gav mig en provdocka i extra small. Älskar den! Har ju tänkt köpa en jätte länge men när jag fick den blev jag så otroligt chockad och glad!


Den kommer ni se mycket av haha ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar