söndag 15 december 2013

Bikbok lucka 15

God morgon

Precis gått upp och sitter nu och kollar på nyheterna i soffan. Känner mig faktiskt lite bättre, vilket är sjukt skönt, men inte helt på benen än. Vaknade upp med 3 kraftiga nysningar haha stackars Nom-stuff blev attackerad på morgonen av massa nysningar. Men nu är jag uppe, täppt, febrig men garanterat bättre i jämförelse med igår.

Planerna såg förut ut med jobb, städa m.m. men nu satsar jag bara på att bli frisk. Så ska väl städa lite smått här hemma. Plugga, kom på att jag faktiskt har typ ett prov på måndag haha, bra där. Men sen så ska jag väl bara ta det väldigt lugnt. Måste dock snacka med Dess och Julius om torsdag. Snackade ju om att köra gokart!  Taggad!

Öppnade precis dagens lucka på bikbok. Dagens erbjudande är 'all knitwear -30%' Så passa på att köpa lite mysiga stickade tröjor till jul. Funderar fortfarande på vad jag själv ska köra på till jul.. Tror jag kör på en snygg kjol, en stickad tröja och ett midja skärp. Uppklätt men mysigt. Åter kommer ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar