fredag 13 december 2013

Bio kväll

Precis kommit hem från plugget. Tycker generellt att det varit rätt varmt idag jämförelsevis med de andra dagarna, men närjag var på väg hem så blev det plötsligt iskallt. Kalla små händer. Varit kaos i trafiken idag, antagligen inte bara jag som upptäckte det, men går ju inte att ta sig till/från tc, vilket är väldigt irriterande när man ska hem, men jag och Dess lyckades komma hem ändå. I morse började lektionen en halv timme senare bara för att läraren var sen och allt var skumt med trafiken. Tror att det är en kabel som börjat brinna om jag inte har fel? Nej men det har varit en skum dag i allafall. Sitter hemma nu efter att ha haft två lektioner.

Kom precis på att jag har två luckor till att öppna för dagen! Öppnade ju/länkade Bikboks lucka 13 i morse, har inte kollat Nellys och Missmes än dock. Ska göra det strax och länka ;)

Kvällen ser ut följande, ska börja med att chilla lite, öppna luckorna, blogga m.m. Sen ska jag ta en dusch, tvätta håret och värma upp mig, är riktigt kall. Sen blir det tvätta ansiktet och sminka om mig samt klä på mig. Sen blir det middag, gör en tidig middag till mig själv som jag kan slänga i mig hyfsat snabbt för att sen sticka iväg till Nom-stuff. Ska då möta upp honom och Hanna, sen möter vi Dess på tåget och tar oss till bion. Ska nämligen se The Hobbit 2, Yes! Ska bli riktigt kul, taggad.

Bild lånad från google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar