tisdag 31 december 2013

Jobbigt slut på 2013

God eftermiddag haha

Har varit sängliggande och ganska rejält sjuk de senaste dagarna, inklusive idag, så har tyvärr varit jätte dålig på att uppdatera. Har någon mild influensa eller något. Riktigt jobbigt i vilket fall som helst, men nu tänkte jag se till att komma igång igen. Jag la precis upp ett inlägg på fb där jag skrev tack för året och för alla fina vänner jag har.

Och nu sitter jag i min soffa, inlindad i mitt täcke med tv:n på, tror jag ska kolla på en till film haha, har knarkat filmer. Så jobbigt när man är sjuk och är känslig mot allt. Får ont i huvudet av musik, kan inte somna, kan inte läsa då det bara rinner ur min skalle så fort jag läst det. Vilket är sjukt synd med tanke på att jag har två nya böcker ur en jätte bra bok serie som jag fick av min fina syster i Julklapp som jag vill fortsätta med. Men film går bra, för då behöver man inte vara jätte pigg, hänga med så mycket, man blir distrahera från att man mår illa och man kan somna då och då haha ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar