fredag 20 december 2013

Lång dag den 20:nde

Precis kommit hem efter en lång dag. Började dagen på bästa sätt. Med en skön sovmorgon. Började med att ta en dusch runt 10 tiden. Tvättade ansiktet, bytte om och sminkade mig. Valde ett par snygga, tighta jeans i svart i våt design. Sen valde jag en grå topp i t-shirt modell men med öppning på ryggen. Sen blev det mina bruna stövlar, röd/lila jackan och vita halsduken.

Mötte upp Dess, Jessi, Julius och kom dit med Nom-stuff och Hanna. Åkte gokart, haha jag har blivit besatt! Helt underbar kick och faktumet att jag blev sist med en sekund stör mig inte med tanke på hur sjukt roligt det är ;) Galet adrenalin. Därefter åkte jag hem, chillade lite och tog en stickad tröja över toppen, lite kallt ute så. Nom-stuff stack hem, hämtade ut ett paket från posten, rakade sig och stack hit. Sen fixade vi i ordning oss, tog alla julklappar och stack till pappa. Firade nämligen 'mini jul' med min lilla pappa. Så åkte dit, droppade av paketen och stack in till stan för ett litet ärende. Galet hur otrevliga människor i butiker kan vara. Efter att ha träffat en otrevlig kassörska blev jag så otroligt otaggad för att vara inne i stan så vi stack till pappa efter typ 10 minuter igen, gav upp idéen helt.

Men det va en skön kväll i vilket fall som helst med julklapps öppning, firande av min bror (blir 24 i morgon) och åt god mat. Riktigt mysigt. Nu är jag äntligen hemma och ska nog käka något litet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar