söndag 29 december 2013

Sjuk och bedömer film

Hoppas folk haft en bra söndag. Själv har den varit otroligt jobbig. La mig i sängen igår kväll, kände mig lite hängig igår och väldigt trött. Men när jag låg i sängen började jag känna mig lite smått illamående. Och när klockan var 12 började det jobbiga. Sprang till toan och spydde hela natten.. Försökte sova men vaknade varje kvart för att spy, så ja, jag har antagligen fått vinter kräksjukan. Ligger i min soffa just nu, har gjort det hela dagen, och inte fått i mig något annat än vatten idag, varav jag fått upp det med.

Så har passat på att kolla lite film med Nom-stuff. Kollade på en film som heter 'Trust' filmen handlar om en 14 årig flicka som har kontakt med en främmande man via internet, han visar sig vara en pedofil och våldtäcksman. I vilket fall som helst va filmen bra, spännande och hemsk.


Efter att själv ha sett filmen så har jag bestämt att ge den ett betyg efter vad jag tycker. Jag ger filmen
4/5 G!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar