torsdag 23 januari 2014

A-Ö Vårens måsten

God morgon

Usch nu får jag krya på mig lite. Vaknat med hals ont och täppt näsa igen, men det är på bättringsvägen i alla fall.
Har ni kollat in Nellys A-Ö guide på vårens måsten? Det är det här jag älskar med Nelly, hur mycke tid de lägger ut på att göra alla dom här elementen. Jag har gått igenom allt och det roliga är att jag snackade med Nom-stuff igår om vad jag jag trodde skulle bli 2014 trend och vårens måsten. Och jag hade faktiskt ganska rätt allt som allt. Jag tror att 2014 kommer vara mer vågat än förut, mer vågade kombinationer än det 'vanliga' och 'säkra'. Istället för en enkel t-shirt och ett par jeans och ett par converse så tror jag mer på magtröjor, polo, höga jeans/shorts/kjolar, långa koftor och klumpigare sneakers. Mer jumpsuits och playsuits. Och idag kollade jag in på Nelly, min dagliga rutin, och såg att deras guide nämnde Cropped Top (alltså magtröja), High Waist (hög midja), Layer it (långa koftor) och Vans.
Något som också är inne för vårens trender är peplum (som aldrig dött ut från förra året, men i annorlunda modeller), Draperat (draperade toppar och kjolar i olika färger och längder), Volanger ( på alla möjliga plagg) och off shoulders (bara axlar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar