måndag 13 januari 2014

Bättre hy på mindre än en vecka


Usch vaknade upp med -en viss värk som kommer en gång i månaden för brudar- om vi säger så haha. Inte roligt alls dock. Så det är vila dag, andas och röra mig så  lite som möjligt. Idag fyller föresten min mors man år, Jörgen, så idag blir det tårta och firande :) Sitter i soffan med 'say yes to the dress-bridesmaids' och blir inspirerad till ett eget bröllop, hur det skulle se ut, hur min klänning skulle se ut, hur mina tärnor skulle se ut, var det skulle vara, färger, smink, hår gäster ah ni fattar. haha. 

Föresten, nu har jag använt mina proactive produkter i snart en vecka och har redan märkt skillnad på min hy.Ska göra ett inlägg om dom senare.

Nej men hoppas ni haft en bra dag och stort grattis Jörgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar