onsdag 22 januari 2014

Bollox..

God morgon

Vaknade upp av att inte kunna andas genom näsan eller munnen! Så fick snyta mig som bara den och hosta för att öppna luft vägarna igen.. Så ja, jag är kraftigt förkyld och har bokstavligen ingen talröst alls. Fick det över en natt vilket är irriterande som bara den, men jag är hemma och hoppas på att vakna upp bättre i morgon, för värre lär det nog inte bli.

Så idag ska jag snyta ut så mycke som möjligt så att jag får ut det istället för att det lagras äckliga slem klumpar i hals och näsa. Jag ska också ligga still/sitt ligga, i soffan och titta på filmer och sysselsätta mig själv stilla helt enkelt så att jag inte går runt och rör på mig allt för mycket. Ska också äta massa grönsaker och göra något riktigt nyttigt så jag får i mig lite vitaminer som hjälper mig att bli frisk snabbare. Usch jag har verkligen inte lust eller tid att vara sjuk :(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar