måndag 20 januari 2014

'Den lilla svarta jumpsuiten' Vinter

God morgon

Väntar på mitt paket, är faktiskt riktigt nervig.. Haha jag förklarar mer sen ;) Vaknade i allafall upp med ont i halsen och snuvig som bara den. Men det är bara att ha dubbla strumpor och dubbla halsdukar så blir det bättre snart ;)

Här är min outfit för vintern med den snygga svarta jumpsuiten som jag skrev om för ett tag sen. Sitter fortfarande och övervakar den btw haha, helt hopplöst. Men ger inte upp!


Först den svarta jumpsuiten såklart som är hela center plagget i outfiten. Sen valde jag en snygg skinnjacka i ganska enkel modell men med färg. Valde en mörk blå till jumpsuiten. Sen valde jag ett par svarta stövletter med gråa inslag. En snygg enkel grund men med snygg design och detaljer med spännen. Därefter valde jag en svart MK väska med guld detaljer vid sidan. Och sen avslutade jag med ett smycke med pärlor i silver och mörk silver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar